Hoppa till innehåll

Kris Hjälp Med Min Dator!


dalslund
 Dela

Rekommendera inlägg

hejsan hejsan .

I morse när jag skulle starta min dator.

Så kom det upp där man kunde välja:

felsäkert läge [safe mod ]

Felsäkert läge med nätverk [ safemod with networking ]

Starta senaste godkända config [ Start latest known configuration ]

starta windows normalt [ start windows normal ]

 

Så valde jag starta windows normalt så startade den upp så innan man kunde välja andvändare så stängdes datorn ner ..

och startades upp igen o så fick jag samma meny igen.

 

Så läste jag igenom den så stog det på ett ungefär:

Windows startades inte lyckat det kan vara en mjuk vara eller hård vara som har orsakat det..

 

Ifall den har stängts av automatiskt eller power knappen har andvänts så välj starta senaste godkända config [ last known configuration] .. nåt sånt stog det har windows på engelska,,

 

Men iallafall kan någon hjälpa mig hur jag ska kunna fixa det? jag har inte Windows XP skivan.

och virus har jag svårt o tänka mig varenda fil jag har tankat har jag virus sökt o som e virus har jag lagt i karantän direkt.!

så snälla kan någon hjälpa mig?

 

// Martin , 13 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar ta starta windows normalt. Det funkar för mej. Men en gång fick jag även välja felsäkert läge, Då gjorde jag det. Ändrade bara lite i windows (tog bort en fil) sedan har det inte hänt något mer sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...