VirreN Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Fattar inte hur man sak göra...på uppdraget när man ska döda cubanerna med 3 plan...hur ska man göra jag lyckas bara ta 3 båtar men det finn sju uhndra!!! hjälp snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Det finns inte sju hundra. Tror det finns ca 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 men jaja men hur göör man?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag gjorde så här: jag siktade första planet på mitten båtens motor(längst bak).då sprängdes två båtar. med den andra planet tog jag ut den sista båten, och med den sista planet tog jag ut dem cubanerna som försökte smita med bilen! så enkelt var det! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg