ajar Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 (redigerat) Tjenare! I 360 forumet har det länge snackats om att ett Oblivion forum skulle göra stor nytta eftersom många trådar som skrivs handlar om just det spelet. Jag tycker detta bordee införas och jag är inte ensam. Detta säger jag inte bara för att jag vill att det ska införas utan för att det verkar vara ett ganska populärt spel här på sidan som många, speciellt 360-ägare, lirar. Skriv här vad ni tycker, säg gärna om ni håller med! Redigerat 3 September 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Men orka att ha så många forum, eftersom att många spelar det på xbox 360. så kan dom skriva det i det forumet, varför ha ett enskilt forum? Många här pratar om online (multiplayer) spel, vi kanske ska ha ett forum som man bara pratar om online, dv.s Call of duty2, cs, å sånna spel. :lol: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nej, Om det ska bli ett eget forum borde det vara typ minst 50 trådar på 2 sidor. och sådant. Det är alltså inte tillräckligt aktivt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nej, Om det ska bli ett eget forum borde det vara typ minst 50 trådar på 2 sidor. och sådant. Det är alltså inte tillräckligt aktivt.. Hur många trådar det finns i forumet har ingen betydelse. Det kan vara aktivt ändå. Som i Pokémon forumet till exempel, det skapas inte så många trådar, däremot lever många gamla vidare där folk skriver varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Är itne swubforum till för att andra trådar ska bli fulla av samma ämen trådar. Som exemplet gba forumet var fullt med pokétrådar och knappt inge annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Förstår inte riktigt vad du menar med det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Det behövs inget oblivion forum än för att 360 forumet är inte nerspammad av oblivion trådar. sammanfattar det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nej, men många trådar är just om Oblivion och fler kommer det bli om ett subforum upprättas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Visst skulle jag önska att det fanns ett sånt, men aktiviteten är helt enkelt för liten runt spelet. (det här ämnet har tagits upp förr i detta forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Håller med dig nacho, spec eftersom jag inte har ett xbox att spela på, så kollar jag aldrig i det forumet, men jag har spelat över 100h på PC versionen, vilken är i princip identisk, och disskuterar därför inte så mkt. Så, jag håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Det nacho sa om Pokemon forumet stämmer bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Det nacho sa om Pokemon forumet stämmer bra.Ja, men det är väll inte forumets fel att det finns spammare som spammar ner poke och xbox skitet. Sen så har jag en till åsikt, om man vill pratar om Oblivion på pc, så skriver man det i pc forumet, å likadant i xbox forumet. Men Om man skulle ha ett Oblivion forum, så skulle det bli rörigt, om man kunde skriva om alla konsoller, samt pc. Sen så får man inte starta en tråd om att man pratar om Oblivion,ex" från en regel, här diskuterar vi om detta spel" så det kvittar, det är bra så som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.