Hoppa till innehåll

Oblivion Forum, Både För 360 Och Pc

ajar

Rekommendera inlägg

Tjenare! I 360 forumet har det länge snackats om att ett Oblivion forum skulle göra stor nytta eftersom många trådar som skrivs handlar om just det spelet. Jag tycker detta bordee införas och jag är inte ensam. Detta säger jag inte bara för att jag vill att det ska införas utan för att det verkar vara ett ganska populärt spel här på sidan som många, speciellt 360-ägare, lirar. Skriv här vad ni tycker, säg gärna om ni håller med!

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Om det ska bli ett eget forum borde det vara typ minst 50 trådar på 2 sidor. och sådant. Det är alltså inte tillräckligt aktivt..

Hur många trådar det finns i forumet har ingen betydelse. Det kan vara aktivt ändå. Som i Pokémon forumet till exempel, det skapas inte så många trådar, däremot lever många gamla vidare där folk skriver varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det nacho sa om Pokemon forumet stämmer bra.

Ja, men det är väll inte forumets fel att det finns spammare som spammar ner poke och xbox skitet.

Sen så har jag en till åsikt, om man vill pratar om Oblivion på pc, så skriver man det i pc forumet, å likadant i xbox forumet.

Men Om man skulle ha ett Oblivion forum, så skulle det bli rörigt, om man kunde skriva om alla konsoller, samt pc.

Sen så får man inte starta en tråd om att man pratar om Oblivion,ex" från en regel, här diskuterar vi om detta spel" så det kvittar, det är bra så som det är nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...