Gäst InTech Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Hej, man skulle göra en uppsats om nånting, Jag valde playstation 3 (joup) Så nu vill jag gärna ha grunder. som jag sedan kan fortsätta på. Det jag behöver hjälp med är att vad ska jag berätta om playstation 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Vad det kostar. Hur stort minne det finns i den. Att sony gjorde det. Att den europeiska versionen blev väldigt försenad. Vad du tycker om det(om du har det). Alla funktionerna. ps3 har ju blue ray. Hur det ser ut. När det kom ut i affärerna i sverige. Hoppas jag hjälpte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Tackar, Men vi skulle göra mera meningar och så.. så kom gärna på mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 (redigerat) Emaila sony och säg att du håller på med en uppsats om ps3 och fråga om de kan säga några problem som uppstod när de skapade ps3 och hur de lagade detta. Ganska intressant och man får fler meningar. (Om du sen anger källan till detta att du emailade och frågade så får du helt klart ett bra betyg!(VG eller MVG, beror på det andra du skrivit på uppsatsen)) Redigerat 5 September 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Haha, vi ska också ha ett sådant föredrag i våran skola. Valfritt ämne. Själv valde jag att redovisa speltypen MMORPG med två kompisar eftersom att jag är fäst vid det. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Som Vitdom sa är källförteckningen mycket viktig =). Men skriv på lite inspiration också vad som känns bäst du måste dock hålla dig till ämnet såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AggZ0 Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Vad det kostar. Hur stort minne det finns i den. Att sony gjorde det. Att den europeiska versionen blev väldigt försenad. Vad du tycker om det(om du har det). Alla funktionerna. ps3 har ju blue ray. Hur det ser ut. När det kom ut i affärerna i sverige. Hoppas jag hjälpte :D Du kan ju göra det som meningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Berätta om några bra spel, vilka som är chefer för Sony och lite sådant smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MinnaJ Skrivet 8 Oktober 2021 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2021 2007-09-05 kl 06:35, skrev Vitdom: Emaila sony och säg att du håller på med en uppsats om ps3 och fråga om de kan säga några problem som uppstod när de skapade ps3 och hur de lagade detta. Ganska intressant och man får fler meningar. (Om du sen anger källan till detta att du emailade och frågade så får du helt klart ett bra betyg!(VG eller MVG, beror på det andra du skrivit på uppsatsen)) Låter som en bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.