ronny Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 steam har fåt ett virus så nästan alla som har det kan inte spela så vet nån hur man kan få bortdet och hur man får 1,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Man kan spela 1,5 på Gamespy,men hur man viruset vet jag inte tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Vadå går inte viruset bort med viruspogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 laddar ner det från deras sida? kasnke tar ett par dagar med modem, men med bredband tar det max 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronny Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har inte provat med ett virus program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Man ska ha 1.6 inte 1.5 och viruset vet jag inte. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.