ggdover Skrivet 23 April 2008 Rapport Skrivet 23 April 2008 e det säkert att skicka in pspt?? Värkar inte som det
TheCheater Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Skrivet 24 April 2008 Tog mig till butiken MoDDER istället som ligger i Uppsala eftersom att jag bor så nära! Om det inte är någon kö i affären tar det ca 10 minuter bara att fixa Custom Firmware, dock så måste man ställa in inställningarna efter modifieringen men det tar ingen tid... kostade bara 300:- vilket jag tyckte var värt istället för att kosta på sig Pandora Battery + "Magic MemoryStick". Men om PSP:n blir brickad så är det enklare att stoppa i ett Pandora Battery än att hålla på med s.k "flash0" mappen där ett antal viktiga PSP filer ligger. Men jag tycker att batteriet är lite väl dyrt om man inte behöver det, tycker att man spar pengar på att fixa brickad PSP via flash0 istället... ...har nu lyckats lärt mig om det mesta om PSP:ns egenskaper med CFW (custom firmware) så om ni behöver hjälp, ring poolia... nej förresten PM:a mig istället så får ni svar på de flesta frågorna!
Rekommendera inlägg