Gäst XPLOSIV Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 1)När jag lirar Quake 3 Arena, så startar skärmen skitmörk. Hur fixar man så den startar ljus? 2)När jag ändrar brightness så får jag gå fram och tillbaka för att få den rätt... hur fixar man den vanlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Det ska inte hända alltid, prova ( som du kanske gör ) dra brightness längst fram, sen tillbaka dit den var Då brukar det fixa sig för en stund Det kan bero på att du har flera program uppe eller på att min mage inte är så rund. Hare bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Du kanske bör ändra på grafiken på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.