pjessica Skrivet 5 September 2007 Rapport Skrivet 5 September 2007 Hej hej! Jag har kommit 11% av spelet vilket motsvarar när Daxter ska hjälpa till typ hon i baren, Barmaid. Jag har kommit in i ett konstigt rum, där finns det två vägar: * En väg med massor av stenar och "grejer" som spärrar den helt * Och en annan väg med en spindelnät på (man ska antagligen gå dit eftersom det är en "bug spary boll" där och man ser flammande "eld" eller något. Men hur ska jag öppna eller ta bort spindelnäten för att gå vidare? *Jag har klarat av den första spndelnäten och jag kröp igenom den dära tunneln och nu är jag där man ser tre styckna "spindlar" som hänger och när Daxter kommer närmare faller "spindlarana" ner och man måste döda dem* Vad ska jag göra? Tack för hand!
pjessica Skrivet 6 September 2007 Författare Rapport Skrivet 6 September 2007 snälla hjälp mig! :unsure:
TheCheater Skrivet 7 September 2007 Rapport Skrivet 7 September 2007 finns det någon eld där i närheten? använd bugg-spray bakom elden och rikta mot spindelnätet så att sprayen blir till en flammande gas!
pjessica Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Skrivet 7 September 2007 Åhh! Nu fattar jag ;) Tack så mycket för hjälpen!!! :D
Rekommendera inlägg