Gäst zego Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Är det nån som vet när den kommer ut på pc? Citera
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 nee men min kompis har det på ps1 ganska rologt tycker jag om man fuskar och gör så att man itte kan dö så e det skitkul och krocka me poliserna och kö sönder deras bilar lol!! till slut så slocknar alla ljusen på en polisbil! lol Citera
Gäst zego Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 nee men min kompis har det på ps1 ganska rologt tycker jag om man fuskar och gör så att man itte kan dö så e det skitkul och krocka me poliserna och kö sönder deras bilar lol!! till slut så slocknar alla ljusen på en polisbil! lol :blink: asså tänker du på driver 2 för driver 3 finns inte på ps1! Citera
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Driver 3 blir lugnt bäst! Där kan man ha vapen och köra motorcykel Redigerat 6 Mars 2004 av Secred Citera
Gäst zego Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Driver 3 blir lugnt bäst! Där kan man ha vapen och köra motorcykel jepp det kommer bli som gta vice city! Citera
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 ne jag pratar om driver 1 lol=) Kommer det ens ut på PC? Citera
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 (Secred @ 06/03-2004 22:32:10) ne jag pratar om driver 1 lol=) Kommer det ens ut på PC? ööö... driver1 ä ju skit gamalt det finns på PC jag fick det av en kompis va ganska kul men jag tror 3:an kommer att rocka det verkar grymt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.