Hoppa till innehåll

Problem Med Att Koppla Mobilen Till Datan

Rekommendera inlägg

Skrivet

ha problem när jag ska koppla mobilen till datan...står något om USB grejen...de funkade innan men sen slutade de funka...inget fel på mobilen för det funkar på andra datorer...ngn som vet va de kan vara för fel?

Skrivet

Då är det bra att om du har bra virusskydd o att du letar igenom datorn. Jag hade otur o var tvungen att ominstallera hela burken. Sen blev allt bättre. Nu kan jag koppla ihop mp3:n oxå. :)

Skrivet

jag vet att jag har virus för när jag söker med Spybot search & destroy och Ad-Aware så hittar den virus...men den kan inte radera allt...måste jag formatera om hela datan för att kunna koppla mobilen tilll datan sen ?

Gäst GunsNroses
Skrivet

jag har F-secure. det tar bort viruset snabbt och enkelt. men man kan ju tästa att gå in på dom skadade mapparna och ta bort viruset. tror jag. :visslar:

Skrivet

panda dåligt?

köp panda antivirus + firewall 2007, försök hitta något säkrare för samma pris.

man skaffar inte virusprogram för att man ska kunna hitta virus, man köper för att kunna stoppa virus som kan vara inträngande i datorn!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...