BrianIFK Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 ha problem när jag ska koppla mobilen till datan...står något om USB grejen...de funkade innan men sen slutade de funka...inget fel på mobilen för det funkar på andra datorer...ngn som vet va de kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Testat i en annan USB port? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Dt kan vara virus. Min dator hade det, utan att ja visste det o den t.ex kände inte igen min mp3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrianIFK Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 har testat i annan usb port så de måste väl vara virus jag har då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Då är det bra att om du har bra virusskydd o att du letar igenom datorn. Jag hade otur o var tvungen att ominstallera hela burken. Sen blev allt bättre. Nu kan jag koppla ihop mp3:n oxå. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrianIFK Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 jag vet att jag har virus för när jag söker med Spybot search & destroy och Ad-Aware så hittar den virus...men den kan inte radera allt...måste jag formatera om hela datan för att kunna koppla mobilen tilll datan sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Okej.. De virus som Ad-Aware och Spybot S&D hittar inte sådana virus... Ladda ner Kaspersky och sök igenom datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Ta program som Norton 2007 eller panda och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrianIFK Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 norton hittar inte , och folk säger att panda e dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Jag säger kaspersky! Kaspersky är underskattat, det är ett av världens bästa virusprogram. Slösa inte pengar på skit som norton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 jag har F-secure. det tar bort viruset snabbt och enkelt. men man kan ju tästa att gå in på dom skadade mapparna och ta bort viruset. tror jag. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 panda dåligt? köp panda antivirus + firewall 2007, försök hitta något säkrare för samma pris. man skaffar inte virusprogram för att man ska kunna hitta virus, man köper för att kunna stoppa virus som kan vara inträngande i datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.