pepran12 Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 jag kan inte hitta palkia i mt. cornet. det finns en galactic gubbe som står framför en öppning. finns palkia där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 I Mt.Coronet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 nej han finns inte där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 jag kan inte hitta palkia i mt. cornet. det finns en galactic gubbe som står framför en öppning. finns palkia där?Jag har för mig att han fanns där, men jag kan kolla på serebii för svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Han finns visst på MT.Coronet. -_- Du ska bara stoppa Galactic bossen först. Jag kommer inte exakt ihåg var han var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 jag mena där galactic gubben står där är inte dialga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 ok den där gubben som står i vägen gör grott öppningen säger att han är hopplös för att han inte han några pokemon och att jag ska lämna honom i fred kan hjälpa honom? det ska stå: kan jag hjälpa honom? om ni inte fattade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Hm... det var inte länge sen jag klarade spelet, men ändå fattar jag inte vad du snackar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Du ska ut ur grottan sen ska du längst bort vid diket sen Tittar du åt vänster sen gör du rock climb där :) Rätta mig om jag har fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Stället heter Spear Pillar iaf om du råkar ha en karta över hela MT.Coronet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Du ska gå in i coronet från Hearthoe för galactic killen snackar om att han kanske borde ha gått från hearthome sen e de mest o följa vägen, du borde ha med dej HM. Defog, Rock climb o kanske även strenght Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg