Gäst Punkmantic Skrivet 8 September 2007 Rapport Skrivet 8 September 2007 Fuska.ses nya superhero server. Japp, ni hörde rätt. Jag ska starta en superhero, eller har redan. Det finns väldigt många heroes, ungefär 100-150. Och max levels är 60. Jag har inte riktigt bestämmt mig om det ska vara en public eller bara Fuska medlemmar som får spela. skriv gärna till i erat inlägg om dethära. Adminstyrelsen består av mig. Vill gärna ha hjälp, men dom skall kunna rätt så mycket om dethära med superhero mod. Vi har många trevliga heroes, men vissa är overpowered. Ex ; Pacman, aimbot, exploding m4 shots. Obs, det är inte ett cheat bara för den har aimbot, utan detta är fullt lagligt. Men den är för admins only. Jao, vad ska man skriva mer? Kom och spela iaf. 83.226.17.131:27015 Obs, kan ni skänka till mig några bra heroes? skulle nämligen varit fett grymt då ;) Obs; Fuska.se sammabetar inte med detta " projektet "
BigGroter Skrivet 8 September 2007 Rapport Skrivet 8 September 2007 Coolt, är det 1.6? :P Kommer isf.
Boffaroffe Skrivet 11 September 2007 Rapport Skrivet 11 September 2007 På vilket sätt samarbetar fuska.se med det här? Dessutom kan du använda denna länk: http://www.fuska.se/spelservrar/ för att få din server att synas bland fuskas spelserverlista.
Gäst Punkmantic Skrivet 11 September 2007 Rapport Skrivet 11 September 2007 (redigerat) Fuska.ses nya superhero server. Japp, ni hörde rätt. Jag ska starta en superhero, eller har redan. Det finns väldigt många heroes, ungefär 100-150. Och max levels är 60. Jag har inte riktigt bestämmt mig om det ska vara en public eller bara Fuska medlemmar som får spela. skriv gärna till i erat inlägg om dethära. Adminstyrelsen består av mig. Vill gärna ha hjälp, men dom skall kunna rätt så mycket om dethära med superhero mod. Vi har många trevliga heroes, men vissa är overpowered. Ex ; Pacman, aimbot, exploding m4 shots. Obs, det är inte ett cheat bara för den har aimbot, utan detta är fullt lagligt. Men den är för admins only. Jao, vad ska man skriva mer? Kom och spela iaf. 83.226.17.131:27015 Obs, kan ni skänka till mig några bra heroes? skulle nämligen varit fett grymt då ;) Obs; Fuska.se sammabetar inte med detta " projektet " Redigerat 11 September 2007 av Punkmantic
Rekommendera inlägg