Dell Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Hej, jag ville ändra min ip men det blev lite fel, så här gjorde jag : jag klicka på "start" sen klickade jag på run jag skrev in "cmd" och sen i kommand rutan som kommer upp skrev jag "ipconfig/release sen skrev jag "ipconfig/renew sen startade jag om mitt modem sen när jag skulle starta modemet så connectade modemet med datorn så det stog att den jag connectad MEN det stog att sidan inte kunde visas ... vad ska jag göra .skriv frågor om ni inte förstår :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 öh...om sidan inte kan visas hur f*n kom du då in hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dell Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 öh...om sidan inte kan visas hur f*n kom du då in hit?Är inte inne på min Data <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 är ingen expert på modem men.. 1. testa att gå in igen eller 2. dra ur strömkabeln och sen vänta 2 min, sen stoppa i den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dell Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 är ingen expert på modem men.. 1. testa att gå in igen eller 2. dra ur strömkabeln och sen vänta 2 min, sen stoppa i den igen Ok, tack ska pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Dell, jag är rädd för att du har tagit bort din IP adress, men hör av dig till Glocalnet, om dom kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Start -> Kör -> CMD -> IPConfig -> IPConfig Release -> IPConfig Renew SÅ har jag gjort ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 starta om modemet först och sen renewar du ditt IP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dell Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 starta om modemet först och sen renewar du ditt IP...opps?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dell Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 jag gorde fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.