wilmerx.tk Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Hej, har en fråga... Hur får man sina egna böcker ut i handeln? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Ty ring ngt förlag!! HallÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 ja det smartaste är väll att ringas till ett bokförlag och be dom ge ut den åt dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 MM exakt vad jag sa det e skit bra lixom jag har gjort en gång men dom sa att den var för dålig LOL HIHI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Vadå? Ska jag ringa och läsa upp boken för dem eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Det vettigare alternativet är att skicka in sin bok till ett förlag + ett brev om dig själv och vad du vill göra (dvs att du önskar att de trycker upp din bok och säljer den)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Det var tanken. Vet någon ett bra ställe att skicka den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Man typ ringer något bokförlag och låter dem titta på din bok och så väljer de om de ska köpa den eller inte. Redigerat 9 September 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Någon som kan göra mer "specifikt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) http://www.google.se/search?hl=sv&q=bo...6rlag&meta= gå in där.. Där finns massor med bokförlag, ring runt och fråga, om någon är intresserad visar du dem typ något kapittel av boken, tag reda på priset de är villiga att betala om ens köpa den, när du hittat ett passande pris så kommer du på besök och skriver på ett kontrakt och ger dem boken och sen typ hur du vill att de ska betala dig(typ bankkonto och sånt). Vad jag förstår så finns det 2 olika sätt att betala till dig, det första är x% kronor av vinsten per sålt exemplar och den andra är att de ger en hel summa på en gång och det är klart, men det beror helt enkelt på vad det står i kontraktet du skriver på! Du kanske inte ens vill ha betalt. Redigerat 10 September 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.