Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Om du har så mycket problem gå in på gamefaqs då och titta efter hjälp då exact hur du ska göra lär väl stå där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 har du provat att höja vatttnet till det högsta läget och sen simma dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Går det att höja vattnet så det är lika högt som plattformen? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 kanske du får väl testa istället för att fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Ursäkta, men jag frågar ju för att jag aldrig sett en sån ruta som tar upp den så högt, jag har letat runt på den banan hundra gånger typ! Är kanske den här sidan inte till för att fråga om hjälp va?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jah förlåt då men man ska nog kunna höja vattnet så högt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Okey.. jag kan iaf inte hitta det.. får väl ge upp.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag vet inte...men du kan väl ändå prova Går det att höja vattnet så det är lika högt som plattformen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 hmmm jag har fått alla sjärnor i det men kommer inte riktigt ihåg var bomb gubben var men du kan höja vattnet nästan över det där stängslet i hörnet och en bra sida du kan kolla på är www.cheatplanet.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Okey.. jag kan iaf inte hitta det.. får väl ge upp.. :( Du behöver inte ge upp. ;) Så här gör du: När du hoppar in i tavlan som tar dig till Wet-Dry World, försök hoppa genom tavlans övre del. Alltså försök komma så högt upp i tavlan som möjligt. Det är lite svårt, men det går med high jump (spring och hoppa tre gånger). Då är vattennivån så hög att du kan komma över gallret och sen simma till staden. Du kan också hoppa genom tavlan så lågt som möjligt för en låg vattennivå och hoppar du genom mitten blr vattennivån medelhög. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag vet att man ska skjuta sig till buren i hörnet, men hur kommer man åt de röda mynten som finns på två höga tak? Du ska hoppa längdhopp från plattformen högst upp (eller varifrån det nu var). Wallkick funkar i alla fall inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 funkar det verkligen...om det gör det så ä det verkligen coolt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg