0014 Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 man ska typ på på Muren för att sedan komma högre upp... annars var det attman skulle hoppa från vägg till vägg....
Arwen Undomiel Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 vid staden så finns det en så vattnet kommer nästan högst upp... Vid staden, ja, men nu gällde det ju att höja vattnet så att man kan komma till staden. Och nästan högst upp räcker inte.
0014 Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 för att koma till staden skall man ju bara skjuta sig dit med kanonen ju
Cider Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2004 Jag har ju kommit till staden. vill få tips hur jag kommer till dom andra taken i staden.. :(
Arwen Undomiel Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Skrivet 15 Mars 2004 för att koma till staden skall man ju bara skjuta sig dit med kanonen ju Jamen, det var ju det jag sa att du måste ha gjort! Scrolla uppåt. Men du försökte hävda att det fanns en switch som kan höja vattennivån så mycket och det gör det inte. Men man kan höja vattennivån ända upp genom att hoppa genom tavlan så högt upp man kan och då kan man komma till staden UTAN kanonen. Fattar du nu???
Arwen Undomiel Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Skrivet 15 Mars 2004 Jag har ju kommit till staden. vill få tips hur jag kommer till dom andra taken i staden.. :( Det finns två sätt: 1) Använd wallkicks mellan husen tills du kommer upp. Har aldrig funkat för mig, men andra påstår att det går. 2) Använd longjump från den högsta punkten i rummet. Har funkat för mig, men tog ett tag.
0014 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Skrivet 15 Mars 2004 mm..men det dära med wallkicken var det som jag använde, tror jag..
Rekommendera inlägg