Fuskis96 Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 på ett fusk står det att man ska göra så här för att göra sina simar til vampyrer om du vill att din sim ska bli vampyr så gör du så här: 1. Håll in SKIFT+CTRL+C då kommer fuskrutan då ska du skriva i den: boolprop testingCheatsEnabled true 2. Håll in skift och sen tryk på din sim då ska du leta efter "make vampyr" eller nåt sånt 3. Du är en vampyr! men det funkar inte jag har provat jätte många gånger? går det att göra detta fusk till alla sims spel? svara tack i förväg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
makinochii Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 på ett fusk står det att man ska göra så här för att göra sina simar til vampyrer om du vill att din sim ska bli vampyr så gör du så här: 1. Håll in SKIFT+CTRL+C då kommer fuskrutan då ska du skriva i den: boolprop testingCheatsEnabled true 2. Håll in skift och sen tryk på din sim då ska du leta efter "make vampyr" eller nåt sånt 3. Du är en vampyr! men det funkar inte jag har provat jätte många gånger? går det att göra detta fusk till alla sims spel? svara tack i förväg :D nej bara om du har nattliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oscar34 Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Du måste skriva: boolProp testingcheatsEnabled true (Du måste skriva EXAKT som det står). :lol: :lol: :D Redigerat 9 Oktober 2007 av oscar34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 på ett fusk står det att man ska göra så här för att göra sina simar til vampyrer om du vill att din sim ska bli vampyr så gör du så här: 1. Håll in SKIFT+CTRL+C då kommer fuskrutan då ska du skriva i den: boolprop testingCheatsEnabled true 2. Håll in skift och sen tryk på din sim då ska du leta efter "make vampyr" eller nåt sånt 3. Du är en vampyr! men det funkar inte jag har provat jätte många gånger? går det att göra detta fusk till alla sims spel? svara tack i förväg :D Jag har också provat fusket och det funkat inte för mig heller så om du vill bli det så köp natt liv och så ska du hitta en greve eller grevenina bli bra vänner så kommer hon bita dig så blir du vampyr(vad jag har hört) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PHiE Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 (redigerat) på ett fusk står det att man ska göra så här för att göra sina simar til vampyrer om du vill att din sim ska bli vampyr så gör du så här: 1. Håll in SKIFT+CTRL+C då kommer fuskrutan då ska du skriva i den: boolprop testingCheatsEnabled true 2. Håll in skift och sen tryk på din sim då ska du leta efter "make vampyr" eller nåt sånt 3. Du är en vampyr! men det funkar inte jag har provat jätte många gånger? går det att göra detta fusk till alla sims spel? svara tack i förväg :D Redigerat 12 Oktober 2007 av PHiE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg