Khazar Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 har omkring 200.000 bells som jag fixat me AR största huset, nookingtons massor me ogräs mable o brewster fullt vänliga nu e min AR brickad :( laga den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 hur skjuter man ner brevbärar pelikanen ? med en slangbella som man köper i nooks affär. visste du inte det??? jo fast jag menade när han kommer...fast jag har redan skjutit ner han vad är det man ska göra med han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 hur skjuter man ner brevbärar pelikanen ? med en slangbella som man köper i nooks affär. visste du inte det??? jo fast jag menade när han kommer...fast jag har redan skjutit ner han vad är det man ska göra med han? prata med han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 (redigerat) har omkring 200.000 bells som jag fixat me AR största huset, nookingtons massor me ogräs mable o brewster fullt vänliga nu e min AR brickad :( har inte haft möjlighet till att laga den Redigerat 22 November 2007 av data-typen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timjan123 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vem orker sälja saker. Köp Action Replay istället och få så mycket pengar ni vill! :P :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 håller med, action replay pew pew!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilhelmina Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Hur funkar AR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 man trycker in den i dset, startar dset, tar ut ARen sen stoppar man in spelet man vill fuska på sen fuska på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilhelmina Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 okidoki:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg