Hoppa till innehåll

Värt Och Köpa Wow?

Maenster

Rekommendera inlägg

KÖP DET INTE! Många i min klass sitter å snackar hela tiden om sitt jäkla WoW och man fattar ingenting: XP, Level, Druid, Dwarf, Magical Shit! Som jag har fattat det blir man en äkta nörd av det spelet. Jag provade det i 3-4 minuter å jag fattade inte ens ett skit av det, så det är inget jag rekommenderar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÖP DET INTE! Många i min klass sitter å snackar hela tiden om sitt jäkla WoW och man fattar ingenting: XP, Level, Druid, Dwarf, Magical Shit! Som jag har fattat det blir man en äkta nörd av det spelet. Jag provade det i 3-4 minuter å jag fattade inte ens ett skit av det, så det är inget jag rekommenderar.

MEn det finns folk som spelar wow som inte är helt nördar. Vet några i min gamla klass dom pratade inte bara om wow. Visst dom pratade en del med deras kompisar som spelade wow men inte bara om wow och dom pratade med annat folk också. Man kan säga att ala blir inte nörd av wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låt dem bli nördar då, inte ditt problem. Du ska inte säga något om spelet när du bara har spelat det i 4 minuter. Då vet du ju inte ens hur det är. -.- Själv kan jag rekommendera dig att köpa det. Väldigt roligt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...