Maenster Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Tja Är Det Värt att köpa WoW? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 nä det är trist, det är därför 8 miljoner spelar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Det suger, därför det finns 8 miljoner skumma människor. (Japp, jag e seriös) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Tja Är Det Värt att köpa WoW? :huh: Absolut.Det är det vrekligen.Det är det bästa Online spelet just nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Guild Wars och Warhammer crossar WoW xD Skojjar... JA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 KÖP DET INTE! Många i min klass sitter å snackar hela tiden om sitt jäkla WoW och man fattar ingenting: XP, Level, Druid, Dwarf, Magical Shit! Som jag har fattat det blir man en äkta nörd av det spelet. Jag provade det i 3-4 minuter å jag fattade inte ens ett skit av det, så det är inget jag rekommenderar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Så bara för att du är r*tarded och inte fattar något så ska inte hela världen spela det? Jag säger själv att wow är bästa online spelet genom tiderna, och att det är 9miljoner och fler som spelar det. Varje dag kommer det nya spelare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 KÖP DET INTE! Många i min klass sitter å snackar hela tiden om sitt jäkla WoW och man fattar ingenting: XP, Level, Druid, Dwarf, Magical Shit! Som jag har fattat det blir man en äkta nörd av det spelet. Jag provade det i 3-4 minuter å jag fattade inte ens ett skit av det, så det är inget jag rekommenderar. MEn det finns folk som spelar wow som inte är helt nördar. Vet några i min gamla klass dom pratade inte bara om wow. Visst dom pratade en del med deras kompisar som spelade wow men inte bara om wow och dom pratade med annat folk också. Man kan säga att ala blir inte nörd av wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Låt dem bli nördar då, inte ditt problem. Du ska inte säga något om spelet när du bara har spelat det i 4 minuter. Då vet du ju inte ens hur det är. -.- Själv kan jag rekommendera dig att köpa det. Väldigt roligt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Sen så bör du inte lyssna på folk som säger att wow tar mycket tid. Var enda spel så ska du själv bestämma hur mycket du vill köra, inte spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 jag rekommenderar det också, det är riktigt roligt, man lär sig mycket osv. köp de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 HAde WoW frut men slutade förut för det kostar och man måste köra mycket för att gå upp i level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg