PussyCat Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Hejsan ! (igen) Jag har bytt namn ifrån Master_Adi till PussyCat men jag måste fortfarande logga in som Master_Adi. Vad är problemet. Och när jag ska gå in i chatten så går det inte, det blir bara helt vitt i Pop up rutan. Och när jag klickar här http://www.fuska.se/snacka/ så syns mitt namn i den högra bruna rutan som Master_Adi. Heter jag fortarande Master_Adi eller ? Hoppas ni ser mitt namn som PussyCat ! // PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Det är samma sak med "grupper". Vissa namn har inte uppdaterats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Det är därför det är visningsnamn.Det är bara i forumet man har det namnet.Man måste också logga in med sitt vanliga namn.Det kan bli lite drygt i bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Det är därför det är visningsnamn.Det är bara i forumet man har det namnet.Man måste också logga in med sitt vanliga namn.Det kan bli lite drygt i bland. "Det är bara forumet man har det namnet"?. Visa namnet också den som har skrivit fusk/recenssion/nyhet? Eller är det bara forumet? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Pussycat* Det bli så med mig med, jag försökte logga in flera gånger på rad, men det gick inte, jag använde namnet Kinaputt, men det gick inte, men sen så testade jag med mitt gamla, då gick det. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.