Xade Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Söker en techno/trance låt (vet inte direkta skillnaden). Det är ingen sång i låten så jag har inte kunnat kolla upp den på nån lyricssida. Hoppas någon här vet vad den heter. Låten är med i två filmer vad jag vet. 1. I filmen Bourne Identity - Biljakten där de jagas av polismotorcyklar. Låten går i bakgrunden under hela jakten. 2. I filmen Collateral - När Tom Crouise (lönnmördaren) ska skjuta asiaten i klubben. Låten spelas när alla dansar och under hela tiden är är inne på klubben. Uppskattar verkligen hjälpen. /Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Paul Oakenfold - Ready Steady Go http://www.youtube.com/watch?v=aaVtjGfpmlo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Tack så mycket :). Låser tråden då jag fått svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg