Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Fuska.se skulle vara bättre om man kunde ge varandra Ratings. t.ex Ge & Rating : Snäll/Dum/Hjälpsam/Rolig/Guld! =) Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 det finns ju redan en sådan funktion, 1-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 det finns ju redan en sådan funktion, 1-5Ja men inte så.det är ju typ Dumm/Inte Schyst/Sådär/Snäll/Mycket snäll Skolle vara roligare om det va riktiga ratings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Rep skulle varit fett! Så om man får typ över 50 rep så får man typ Hjälpsam, osv. skulle varit nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Rep skulle varit fett! Så om man får typ över 50 rep så får man typ Hjälpsam, osv. skulle varit nice Ja.Rep skulle ju sitta fint ochså Men nu tänker jag för mycket. Rating och Rep. Det skulle bli chaos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Rating, mjo. Alla skulle spammdöda med rating för att vara dumma mot den personen, ex : Dum. Rep är bättren fuskarank, då blire ingen spamm i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Rating, mjo. Alla skulle spammdöda med rating för att vara dumma mot den personen, ex : Dum. Rep är bättren fuskarank, då blire ingen spamm i forumet.Ja.Men typ ratings."Du måste vänta 1 Dag innan du kan ge denna personen En Rating" Och att Rep skulle va rank :P 10+ Rep = Fuskare typ =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Hehe nej? Rep är absolut inget sånt. Rep är något man kan ge till andra personer på forumet. EX; Jag ska reppa dig för du hjälpte mig med Photoshop [E]xempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Hehe nej? Rep är absolut inget sånt. Rep är något man kan ge till andra personer på forumet. EX; Jag ska reppa dig för du hjälpte mig med Photoshop [E]xempel. Ja.Det skulle sitta fint.Men då borde vi fofarande ha "Fuska Rank". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Om vi tar bort FR så blir det ingen spamm. Vi tar kewr0 eller vad han heter. Där han nämner att han KÄMPAR för #2 vilket innebär att han spammade. Ta bort FR och sätt in Rep Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Om vi tar bort FR så blir det ingen spamm. Vi tar kewr0 eller vad han heter. Där han nämner att han KÄMPAR för #2 vilket innebär att han spammade. Ta bort FR och sätt in Rep Och ratings =) Rep + Ratings = Snyggt och bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Jag ser ingen idé att sätta in Ratings :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.