gollio Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Hej har nån nån bra sida som man kan köpa en wii-Fi USB så skriv i Den här tråden :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masada Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 har just köpt wii-konsol, har trådlöst internet har insallerat detsom du beskrivet, väderlekskanalen och nyhetskanalen fungerar, en om jag förstår det rätt så skall man också kunna ha en internetsida, typ google och ha tillgång till internet. Mitt bekymmer är att jag inte får upp någon internet meny eller kanal som de kallar det. Någon somkan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 har just köpt wii-konsol, har trådlöst internet har insallerat detsom du beskrivet, väderlekskanalen och nyhetskanalen fungerar, en om jag förstår det rätt så skall man också kunna ha en internetsida, typ google och ha tillgång till internet. Mitt bekymmer är att jag inte får upp någon internet meny eller kanal som de kallar det. Någon somkan hjälpa mig?Om jag inte minns fel så måste man köpa själva webbläsaren i Wii Shop? Eller har de gjort den gratis nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masada Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 har just köpt wii-konsol, har trådlöst internet har insallerat detsom du beskrivet, väderlekskanalen och nyhetskanalen fungerar, en om jag förstår det rätt så skall man också kunna ha en internetsida, typ google och ha tillgång till internet. Mitt bekymmer är att jag inte får upp någon internet meny eller kanal som de kallar det. Någon somkan hjälpa mig?Om jag inte minns fel så måste man köpa själva webbläsaren i Wii Shop? Eller har de gjort den gratis nu? Tack, förmodligen är det så skall kolla upp det tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Ja, det är så. Den är gratis nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 LAN adaptern verkar smidigast då USB connectorn inte funkar med Win-7. Eller det kanske är uppdaterat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 (redigerat) Lär absolut inte vara uppdaterat från Nintendos sida då de inte längre ger support till deras USB connector. Redigerat 29 Augusti 2011 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Lär absolut inte vara uppdaterat från Nintendos sida då de inte längre ger support till deras USB connector.Hoppla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.