Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Hej alla. jag gör en marknads undersökning för mitt gymnasium arbete och behöver just er hjälp. Ni ska svara ärligt på detta tack. Som vissa vet är att det inte finns minne större en 8GB för psp:n. Så om det tillverkades en hårdisk på minst 80GB som kopplas in till psp:n, skulle du köpa den? Priset skulle ligga på 200-300kr för denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Hej alla. jag gör en marknads undersökning för mitt gymnasium arbete och behöver just er hjälp. Ni ska svara ärligt på detta tack. Som vissa vet är att det inte finns minne större en 8GB för psp:n. Så om det tillverkades en hårdisk på minst 80GB som kopplas in till psp:n, skulle du köpa den? Priset skulle ligga på 200-300kr för denna. skulle köpa? ...hmm ja bara den inte är så stor för man vill ju ha med sig sina saker på den till solresan t ex! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 kostar den 200-300 spänn så visst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Med det priset, självklart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 det låter lite konstigt att det bara skulle kosta 300-400 kr... 3000-4000 är mer rimligt, men ja. Jag skulle köpa det, om mitt PSP ville börja fungera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg