Hoppa till innehåll

Brothers In Arms: Hell's Highway


Aircondition
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jo, det är sant. Spelet är tyvärr uppskjutet. Ni får vi vänta minst två månader extra. Hade nästan anat detta, då man varken hört eller sett något sedan E3 2007, förutom två nya bilder som släpptes under Games Convention 07 i Leipzig. Detta kan dock ha fördelar, tro det eller ej. Dels, så tror jag att ännu fler lovande trailers kommer att släppas inom en snar framtid och dels hoppas jag på en demo innan 2008. Vi får se hur det går. Lite butter är jag såklart, men jag tror på Brothers in Arms: Hell's Highway, trots att det är uppskjutet nästan ett halvår. Alla lovande spel blir det förr eller senare, tyvärr.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One of the most anticipated video games of the year comes to the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION 3 computer entertainment system in November, and to PC in early 2008.

Synd att göra dig besviken. Men som det ser ut kommer det inte att släppas till PC i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var inte så jag menade, Frisk. Eftersom Aircondition sa att han inte kommer lita på Discshop i framtiden för att de skrev 16:e november, skrev jag att det stod samma sak överallt, och att Discshop inte var de ända som skrivit att det släpptes 16:e november. innan eftersom ingen visste om att det skulle bli försenat. Att det blev uppskjutet har jag vetat sedan igår. Gearbox har sagt att det inte är säkert att de kan hålla Q1 2008.

 

Det var väl f*n vad lätt det ska vara och missuppfatta folk på den här sidan. Leder bara till en massa onödiga inlägg. Läs ordentligt nästa gång.

 

 

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...