Hoppa till innehåll

Zelda Twilight Princess


ZeroX_
 Dela

Rekommendera inlägg

Var ett tag sen jag spelade... och nu minns jag inte vad jag ska göra. Men i alla fall, jag har fått en ritning eller en bild av nåt slag som jag ska ge till någon.. om snömonstret som finns vid isstället vid Zoras domain.

 

Vad jag minns senast, så fiskade jag de där speciella fiskarna vid zora, och så kom en varg tror jag.. å fångade en sån fisk. Sen har jag fastnat.. behöver hjälp fort! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, jag minns inte så bra heller..men har du besökt Kakariko Graveyard? Du ska in i den där lilla hålet längst ut.

 

Sedan kommer han att berätta om fisken o.s.v

Sen ska du fiska vid den där stället o när du har fångat en fisk ska du bli en varg o känna lukten på fisken.

 

Sedan kan du hitta vägen till Snowpeak.

 

Förlåt om jag berättade lite otydligt, men hoppas det hjälper!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite mer specifikt. Visa bilden du fick till Prince Ralis som finns inne i ett hål i Kakariko Graveyard, det är bara att gå rakt fram på kyrkogården så ser man ett stort hål man kryper igenom. När du visat han bilden ger han dej ett av sina örhängen som är betet till dom röda fiskarna (Reekfish). När du har örhänget så stick tillbaks till Zoras Domain, leta efter fiskarna, fiska upp en, bli varg och sniffa på fisken och följ sedan det oranga spåret i Sense.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...