Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Nu har det efterlängtade spelet World in conflict i USA. I morgon (21 September) släpps det i Europa. Själv har jag spelet redan och det känns härligt att det har kommit ut. Allt är som det var i Demot, men jag har inte hunnit testa allt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Klarade nyss ut det, rätt schysst, bra graffe, snyggt gjort, 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag vet. Säger samma sak : 9/10 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Tycker de e helt perfekt alltså. 10 p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Ska köpa det när jag köpt ny dator. ska bli kul att lira med ett GeForce 8500GTS. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.