Dragonclaw Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 hej jag har en account och jag har en kompis som vi delar accounten med och han har bytt lösen på accet och bytt recover answer question och hur kan jag få tillbaka det? Gå först in i köket (C: /ut ur rummet-trappen-köket) hämta en kniv (låda-kniv) sen så besöker du din kompis och tar tillbaka det Hahaahahahahaha! Jag skrattade ihjäl mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det jag skrev funkar alltid =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det enda som är svårt att JAGEX tar tid tills han byter till den gamla lösenord. Det är det jag hatar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Det jag skrev funkar alltid =)nej lol du fattar att aso- är en spammar om hans kompis satte egna recovery kan han inte ta tbx den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Nej asså mith. Man väljer some1 else knows my Recovery Question Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Nej asså mith. Man väljer some1 else knows my Recovery Questiondå måste man svara på mer frågor where account was made etc jagex är inte dumma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg