Trips Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Ibland känner jag mig så duktig >_< ex. igår på träningen Stod och drack ur kranen, så ramlade spegeln ner och gjorde ett jack i vaden/smalbenet(nuddade den inte ens spegeln alltså) , Var tvungen att åka till sjukhus, först sa läkaren/sjuksköterskan att dom skulle sy men sen behövde dom bara limma. Kan inte träna på en vecka. haha, stog ju och snacka me dej när det hände xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Det var lite blod elr hur :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 aa, liiiite ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag kör fotboll 6 gånger i veckan. Så det blir inte mycket kvar till annat. Trots det så spelar jag innebandy och tennis också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Jaop hela vår klass spelar bowling och vissa ligger redan nu bland de bästa i sverige av 14 åringar själv har jag lirat i 4 månader just nu och är inte lika bra som dom andra fastän dom har spelat i 2-3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 fotboll, simning, inne bandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) Har utöver simningen kört eget fys ett antal månader nu. Redigerat 12 Mars 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 pingis och tenis men slutade på båda har tänkt på att börja på pingis igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Går i baseball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Karate och Boxning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Nepp, att gå i en sport behöver jag mindre än att gå i vinterkräksjukan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.