Escain Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Jag tror min kassett är knas just nu. Jag har laddat upp en Pelipper på lvl 30 på GTS. Jag kollade på den (valde SUMMARY.) Sen när jag tycker B för att gå till föregående meny så står det inte SUMMARY längre utan DEPOSIT POKEMON och som om jag inte hade laddat upp en pokemon! Så min fråga är om man kan ladda upp två pokemon eller är det något fel? :huh: (Jag testade att stänga av och sätta på DSen igen och Pelipper dyker upp varje gång, men försvinner igen...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Jag tror min kassett är knas just nu. Jag har laddat upp en Pelipper på lvl 30 på GTS. Jag kollade på den (valde SUMMARY.) Sen när jag tycker B för att gå till föregående meny så står det inte SUMMARY längre utan DEPOSIT POKEMON och som om jag inte hade laddat upp en pokemon! Så min fråga är om man kan ladda upp två pokemon eller är det något fel? :huh: (Jag testade att stänga av och sätta på DSen igen och Pelipper dyker upp varje gång, men försvinner igen...) Det är något fel.Hör med affären du köpte den av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Mkay, för det har funkat finfint med typ 6-7 pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Då ska du nog behålla det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Jag utför lite expriment med det hela just nu, så får vi se hur det går... Är det något knas så för jag över mina pokemon till min polare och byter kassetten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Går det att byta dom du lagt in?Jag kan gå in och kolla om du vill.Men du måste säga vilka du har inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 (redigerat) Det har fixat sig för tillfället. Ja, alla jag lagt in som någon velat ha har blivit bytta finemang. Menar, jag har alltid bara kunnat lägga upp en pokemon. Aldrig två eller ngt annat knas. Men nu har spelet rättat till sig. Redigerat 21 September 2007 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Okej,då var det väll en bugg framme. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iPwn Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Okej,då var det väll en bugg framme.Jo, har haft samma sak jag med. Men det är ingen fara, relogga på GTS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag var tvungen att hämta ner min Pelipper och ladda upp den igen, kändes säkrast.:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 så hände det med min rayquaza på emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg