Sportlov Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Hade allt nerladdat (Powerhex+TibiaNG) på datorn som min polare sa att jag skulle tanka ner för att cracka en bot.. Men sen så väntade jag en vecka, och nu funkar inte Powerhex, :angry: finns det nån bot att tanka utan att använda Powerhex? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 tibiaauto funkar alltid och den är gratis www.tibiaauto.net men kan du bara "fixa" ett key till powerhex har för övrigt guiden hur man fixar gratis tibiabot i min press :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Men Powerhex funkar inte, kan inte får en key :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Palla tibia.. ALLT ÄR STRECK xD.. ;) Men det är kul:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 mhm... WoW är inte snyggt iaf, men vissa är ju tards och betalar för ett bajsspel, när man kan spela bättre spel, GRATIS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Sportlov asså är du premium på tibia + Har också TIBIABOTNG men den tog slut :S hur crackar jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Nej, jag är inte prem. För att cracka den måste du ladda ner Powerhex. När du väl har Powerhex nerladdat, läs på Keylooger's presentation, där står det hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) powerhex värkar inte säkert? A-Squared Found nothing AntiVir Found nothing ArcaVir Found nothing Avast Found Win32:Agent-KRE AVG Antivirus Found nothing BitDefender Found nothing ClamAV Found nothing CPsecure Found nothing Dr.Web Found nothing F-Prot Antivirus Found nothing F-Secure Anti-Virus Found nothing Fortinet Found nothing Kaspersky Anti-Virus Found nothing NOD32 Found nothing Norman Virus Control Found nothing Panda Antivirus Found nothing Rising Antivirus Found nothing Sophos Antivirus Found nothing VirusBuster Found nothing VBA32 Found nothing prova på min dåliga dator men får det inte till att funka "can not open file" Redigerat 6 Oktober 2007 av jim302 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 powerhex är en vanlig hex editor finns alltid andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg