Karata Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ja ska nog köpa de! :D de verkar ju skit grymmt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag kanske laddar ner det men ajg gillar inte BF för de dör ju nästan aldrig jag körde med min kompis online idag vi drog 10ghewär skott i huvudet på en han dog inte:Det är det som är konstigt med BF men Vietnam kanske blir bättre får se om man skaffar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 det är en väldigt bra recension om den på PC GAMER. ja fick en helt annan bild på spelet när ja läst den han hade spelat online och gömt sig i gräset och han hade sett sina motsåndare gått typ över honom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) min kompis har spelet.men vet nån vart man laddar ned multi player till battle field eller battle field vietnam Redigerat 6 Mars 2004 av scream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ööö.Det är ju med jämt.Men när man bränner eller laddar nr spel så brukar inte multiplayer delen funka det är bara att ladda ner ett nytt Bf och testa (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag vet itte det, och jag tror itte jag kommer att köpa bf vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vart kan man ladda ned battle field multi player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 bf 1942 va skit bra så ja ska nog köpa vietnam oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mmhh.. de verkar MYCKE bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 klart man köper d. verkar skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 kan ni svara på min fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 DU scream multiplayer är ju jämt med i spelet du alddar inte ner ett till spel till bf som heter multiplayer utan starta bf och gå in på multiplayer bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.