WiFiGamer Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jag har en som har pokerus och jag undrar hur man smittar vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Du har pokemonen med PKRS i och de som du vill smitta i ditt party. Smitta extra många och ha ett par i din dator, för deras PKRS försvinner inte! Så får du PKRS för evigt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 (redigerat) Vadå??? Asså ska jag ha dom och sen kör jag ett matcher några ggr, sen blir dom smittade elr? Pkrs är väll bra?' Redigerat 23 September 2007 av WiFiGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 ja fasst jag fattar inte riktigt vad det är bra för men jag tror det va någonting med ev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jo men jag kollade på youtube så stog det att många inte gillade pkrs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 EV är som EXP i en stat. Slåss du mot en massa Golbats får du EV i Speed, så att du får mer Speed när du går upp i lvl. Man kan dock bara få ett x antal EV totalt, precis som det är med EXP. Får du PKRS så får du dubbelt med EV, dvs din "stat exp", EV, går upp dubbelt så fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg