Hoppa till innehåll

Inte Så Snygg.


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaha, trodde du menade mig. Tour, sluta vara elak om ens stavfel.

 

Tönt sluta posta dina j*vla äckliga filmer på Vänner, Relationer & kärlek.

 

f*n är det med er? Gå inte off-topic .

 

BTT - Hur skulle jag kunna använda era "råd" när de andra inlägget

säger att de förra inlägget inte går o att d fortsätter?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nu vars singel i några år . Har letat länge efter en snygg

trevlig och schysst tjej men alla backar eller dumpar mig :(

Säger jag nått fel , jag visar först lite att jag gillar henne ,

sen säger jag det . Men dom säger typ "Du är mer som en brorsa åt mig"

eller "Jag ser dig bara som vän" .

Har ni några tips , och snälla .. skriv seriösa inlägg .

 

Tack o hej!

visst du har det svårt men du måste tänka på att en tjej inte behöver vara den snyggaste tjejen så tänk på personligheten i första hand ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först fattar jag inte varför ska gå så mycket off-topic och vara så oseriösa på Vänner, Relationer & Kärlek trådarna. Sluta bete er som små ungar och diskutera seriöst eller låt bli.

 

Jag har nu vars singel i några år . Har letat länge efter en snygg

trevlig och schysst tjej men alla backar eller dumpar mig :(

Säger jag nått fel , jag visar först lite att jag gillar henne ,

sen säger jag det . Men dom säger typ "Du är mer som en brorsa åt mig"

eller "Jag ser dig bara som vän" .

Har ni några tips , och snälla .. skriv seriösa inlägg .

 

Tack o hej!

 

Jag tycker seriöst att du är helt fel ute, ett vackert ansikte och en sexig kropp är inte det man ska leta efter. Det är hur man än vill bortförklara det insidan som räknas, snygga tjejer som är trevliga finns det få av eftersom dom som är snygga i de flestas ögon är ofta väldigt självuppblåsta och ser inget annat än sig själva. Jag tycker du ska ge upp att sätta mått på hur din partner ska se ut och vänta tills den rätta dyker upp. Jag tror inte du vill ha en snygg, självgod tjej som knappt bryr sig om dig, är det inte bättre med en snäll tjej som älskar dig och vill vara med dig.

 

Sedan är ju frågan vad som är snyggt och vad som inte är snyggt alla annser ju att olika saker är snyggt samma sak med människor jag kan tycka att en kille är snygg medans min kompis tycker att han är jätte ful. Utseendet är bara ett + om den man blir förälskad i råkar vara snygg så är det bara ett + i kanten inte vad som spelar roll.

 

 

utseendet är ju det som gör att man dras till nån, ofta upptäcker man inte en möjligt underbar personlighet om personen ser ut som en påse skit...

Man dras inte alltid till utseendet från första början, det jag såg hos min pojkvän först var hans innre, det var hans snällhet, omtänksamhet, humor, sätt att tänka och handla som fick mig på fall först efter det började jag mer och mer inse att han är väldigt vacker, men sedan gör hans själ att han blir vackrare en vacker själ gör en vacker människa.

Redigerat av Selene
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först fattar jag inte varför ska gå så mycket off-topic och vara så oseriösa på Vänner, Relationer & Kärlek trådarna. Sluta bete er som små ungar och diskutera seriöst eller låt bli.

 

utseendet är ju det som gör att man dras till nån, ofta upptäcker man inte en möjligt underbar personlighet om personen ser ut som en påse skit...

Man dras inte alltid till utseendet från första början, det jag såg hos min pojkvän först var hans innre, det var hans snällhet, omtänksamhet, humor, sätt att tänka och handla som fick mig på fall först efter det började jag mer och mer inse att han är väldigt vacker, men sedan gör hans själ att han blir vackrare en vacker själ gör en vacker människa.

 

Jag börjar ju gråta du är så SMART Selene.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först fattar jag inte varför ska gå så mycket off-topic och vara så oseriösa på Vänner, Relationer & Kärlek trådarna. Sluta bete er som små ungar och diskutera seriöst eller låt bli.

 

utseendet är ju det som gör att man dras till nån, ofta upptäcker man inte en möjligt underbar personlighet om personen ser ut som en påse skit...

Man dras inte alltid till utseendet från första början, det jag såg hos min pojkvän först var hans innre, det var hans snällhet, omtänksamhet, humor, sätt att tänka och handla som fick mig på fall först efter det började jag mer och mer inse att han är väldigt vacker, men sedan gör hans själ att han blir vackrare en vacker själ gör en vacker människa.

 

Yeah, därför man ofta träffar flickvänner/pojkvänner genom andra kompisar, kanske ingen man hade gått fram till på krogen och börjat prata med, men man märker att det är en bra person, och det gör dem automatiskt snygga nästan också, att dom är schyssta, omtänksamma osv osv.

 

 

och som du säger, vad man tycker är snyggt är ju subjektivt, så alla och ingen är ju snygg ;D

 

(btw, anledningen till ot osv lär vara att medelåldern är låg, därav mycket konstiga inlägg med okunskap och dumma ideer, man känner sig ju nästan som dr phil ;) )

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yeah, därför man ofta träffar flickvänner/pojkvänner genom andra kompisar, kanske ingen man hade gått fram till på krogen och börjat prata med, men man märker att det är en bra person, och det gör dem automatiskt snygga nästan också, att dom är schyssta, omtänksamma osv osv.

 

 

och som du säger, vad man tycker är snyggt är ju subjektivt, så alla och ingen är ju snygg ;D

 

(btw, anledningen till ot osv lär vara att medelåldern är låg, därav mycket konstiga inlägg med okunskap och dumma ideer, man känner sig ju nästan som dr phil ;) )

Håller klart med dig om att alla och ingen är snygg, klokt sagt ^^

 

Haha, ja det blir lite Dr Phil känsla över det hela eftersom vi äldre oftast är de som ger seriösare svar XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehehe kul för "leta" är nog vad det mesta gör, jag är mera en sådan som inte letar eller ens söker efter det kommer det så kommer det.

Fast det är klart... jag gillar en tjej i skolan med.. (varit förälskad i henne i 2.5 år nu, och kommer säkert hinna gå ut 9an och sen är det kört med att få henne känns det som.)

 

Jag tror ändå att om man inte söker så hittar man väl den "rätta" efter ett tag.

En snubbe jag känner snackar jämt om att han vill ha en tjej hela tiden.

 

Jag har knappt kontakt med tjejer i verkligheten fast ändå så skulle vilja det (mera som vänner då)

Men de flesta verkar tycka jag är läskig eller något, klär mig rätt svart och går i kängor varje dag och det är det ju inte alla som gör då, folk kanske tycker det är skumt/skadat/idiotiskt eller vad vet jag. <.<

 

Iaf så kan inte jag hjälpa dig där, har aldrig haft ett förhållande =P

Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...