maaakus Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Hittade den här gamla "Weird Al" dängan och höll nästan på att skratta ihjäl mig. Titta, lyssna och njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 hhee den e bra som f*n har den på datan sen länge men den är alltid rolig att se på :) Fast min favvo är Amish Paradise :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 hhee den e bra som f*n har den på datan sen länge men den är alltid rolig att se på :) Fast min favvo är Amish Paradise :P Ja, Amish Paradise är ju bra! Postar två stycken bra "Weird Al" låtar till: Amish Paradise: EBay: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 hahah Ebay! så j*vla klockren! ^^:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Jag har haft Like a surgeon på datorn sen länge, men är fortfarande rolig. Men jag har aldrig fattat vad fotbollsspelaren gör där på ca 1:32... Redigerat 30 September 2007 av KVAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.