Schassen Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag vet inte vad som har hänt med min dator? Förut då jag har varit inloggad på fuska.se och en massa andra sidor så har jag slagit på så att kag loggas in automatiskt, men nu så går det inte längre för nu då jag stänger av datorn på kvällen och slår på den nästa dag så måsta jag logga in mig igen på alla forum jag brukar hänga på. Kan någon berätta vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 det är samma sak för mig jag hatar det fattar inte vad problemet är :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Hoppas att någon kan hjälpa oss då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mm jäkligt störrande tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vad e det som e så störande? e det att man itte kan logga in atomatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Ja om du läser det första inlägget så förstår du vad jag har problem med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ok jag fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Bra...kan du hjälpa mig *snälla* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 du kan ha fått ett litet virus... Det hände för mig en gång och det hände en massa småirreterand saker... Kolla igenom datorn med ditt virusprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 det trodde jag också men mitt panda hittade inget virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mitt norton anti virus 2003 hittar inget heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 då vet jag inte vad det kan vara... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.