muzzello Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Alltså, jag har tappat bort manualen så jag vet inte hur man kommer in i palatset(man ska väl visa sin följeslagarmedaljong, men hur visar man den!?) Snälla hjälp, jag vill verkligen komma vidare... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agata Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Hej, du klickar på höger musknapp. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 du skämtar var det det enda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agata Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 japp om du har samma spel som mig. Sitter själv fast i spelet men längre fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 japp om du har samma spel som mig. Sitter själv fast i spelet men längre fram. jag har itte spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agata Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Ok synd om dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Ok synd om dig :) synd om mej???? hoho jag klarar mej gott från atlantis! jag har det på gba och det är: PS: (skitdåligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agata Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 OK Ja jag kommer ihåg dig från mitt ilägg där du skrattade kanska gott över atlantis. Men om det nu är så dåligt kan du komma med ett tips pm ett bra "tänkar" spel som liknar atlantis? Fast med din åsikt är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muzzello Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Men vart ska man efter man kommit upp för trappan? (jag är inte så bra på kluriga spel) :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agata Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Du ska till följeslgarnas förläggning. När du kommit förbi vakterna går du ju upp för en liten trappa. Gå två steg framåt vänd dig sedan åt vänster. Där ska du se en till trappa. Gå upp för den och hitta en dörr där. Där kommer du träffa mig Agata *ler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.