MrsHeroine Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Iofs så köpte jag Diamond igår eftermiddag, men just nu sitter jag fast iallafall.. Två killar från "Team Galactic" har blockerat bron till Eterna Forest och dörren in till huset vid "Vindkraftverket" är låst! Vad ska jag göra härnäst? Jag blir helt frustrerad när jag inte hittar någon lösning xD Ellen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 du ska gå till waley windwork och möta en galactic gubbe vinn över han så går du längtst uppe till vänster och gå en bland träden eller vad man ska säga , där är 2 galactic gubbar och försöker stjäla honung från gubben sen möter du dom , med du har klarat dom tappare dom nycken till waley windwork gå dit och lås upp dörren då möter du massa , med du har klarat dom så möter du team galactics comander , med du klarat hon så kan du gå över bron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 du ska gå till waley windwork och möta en galactic gubbe vinn över han, gå till Floaroma Town och sen så går du längtst uppe till vänster och gå en bland träden eller vad man ska säga , där är 2 galactic gubbar och försöker stjäla honung från gubben sen möter du dom, med du har klarat dom tappar dom nycken till waley windwork gå dit och lås upp dörren då möter du massa , med du har klarat dom så möter du team galactics comander , med du klarat hon så kan du gå över bronFörlåt, men snälla.. Tänk innan du postar inlägget. Läs igenom vad du skrivit och använd punkter. Visst, det är jätteschysst att du vill hjälpa folk, men om man inte förstår vad du skrivit så kan det bli svårare för en del. La till en grej i fet stil till förklaringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 du ska gå till waley windwork och möta en galactic gubbe vinn över han, gå till Floaroma Town och sen så går du längtst uppe till vänster och gå en bland träden eller vad man ska säga , där är 2 galactic gubbar och försöker stjäla honung från gubben sen möter du dom, med du har klarat dom tappar dom nycken till waley windwork gå dit och lås upp dörren då möter du massa , med du har klarat dom så möter du team galactics comander , med du klarat hon så kan du gå över bronFörlåt, men snälla.. Tänk innan du postar inlägget. Läs igenom vad du skrivit och använd punkter. Visst, det är jätteschysst att du vill hjälpa folk, men om man inte förstår vad du skrivit så kan det bli svårare för en del. La till en grej i fet stil till förklaringen. ok ska tänka på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg