mr_rock Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Jag har börjat på en Druid och jag undrar vad jag ska välja mellan Balance och Feral. Vilket är bäst :huh:
Darkdevil Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 det finns inget som är bäst...feral är tanking/close combat specc medans balance är caster specc
mr_rock Skrivet 28 September 2007 Författare Rapport Skrivet 28 September 2007 Så är det bara vad man tycker själv?
Karamba Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Om säg feral skulle vara "bäst", varför skulle någon vara balance?
Boffaroffe Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Var feral. Det är mindre downtime med det eftersom du slipper dricka stup i kvarten för att få mana som du spenderar på moonfirespam :)
Xynthiar Skrivet 29 September 2007 Rapport Skrivet 29 September 2007 Feral är mkt bättre, i lägre levlar har man nästan ingen + i spell damage, och dessutom så kan du gå ut ur feral formen och heala dig när du får lite liv, vilket kan vara svårare i moonkin form eftersom dina spells drar på mana ;)
Gäst Wacko Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Balance en skit, man väljer hellre en mage eller warlock i raids eftersom de DPSar så mkt mer än druids. Feral isf bara för TANKING eller go resto och heala
neVah Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 Wacko du har missupfattat druider. Balancedruider utklassar i många fall mages i dps, och feral BARA för tanking!? Jag är feral just nu och jag ligger alltid på delad ettaplats med guildens bästa mage som har runt 1400spelldmg. Visst, druider är en slags kopia av andra klasser, men de utklassar ibland ursprungsklassen på vad den är bäst på. Men för lvling skulle jag helt klart säga feral.
Rekommendera inlägg