Gäst Smento Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Kör med barca. PÅ säsong 2013/2014 snabb simulerar nästa alla matcher och vinner ändå Säsongen 2010/2011 var jag obesegrad. Namn Köpt: GAreth bale Mertesacker Dani Alves, Ustari, Cassio Fabregas, CArlos eduardo, marcelo moreno, denilson, schweinsteiger. sosa, quaresma, cristiano ronaldo, lulinha, nasri, Marcelo, dem jag kommer på just nu Förluster: VAldes, jorquera, henry, sylinho (slutat), ronaldinho (ska sluta efter säsongen), abidal, zambrotta, Quaresma Köpte sen sålde, nasri, moreno, xavi, iniiesta, Motta, thuram, marques, gudjhonsen, edmilson, esquero, oluger, Deca och yaya tore. Som ni ser har jag sålte en massa spelare som igentligen är ordinarie i barca. anledningen är att dem blev för gammla. jag köper inte en spelare som är over 26 år gammal. ligger runt 200 000 000 euro i budget. om ni vill vet mer om mitt barca så pma mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Kör med barca Har köpt:Zlatan och De Rossi Sålt: Edmilson,Gudjohnsen och ezcuerro (stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Jag kör med Barca och är på säsongen 08-09 jag kör alla matcher och har köpt : Bale och nån okänd anfallare och så har jag köpt Darren Bent. Sålt:Deco, Et'o,Gudjonsen,Marques och många fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Kör med newcastle Köpt:Pavel Nedved Sålt:Någon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snowmanxv Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 kör med chelsea har varken köpt elr sållt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag är s#it arg eftersom jag har köpt det i Sverige och det är Engelsk text :angry: . Men Wii är inte så väldigt svenskt, dom gör inte spelen i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 spelar med blackburn Har inte köpt eller sålt någon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 jag tycker det är tråkigt spel tyver men jag har gjort allt man kan göra i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zinzoo Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Kör med RealMadrid och ska köpa någon 15:årig polack som jag hittade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg