MrsHeroine Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 (redigerat) Fråga 1: Jag har sett massa som säger "Ska vi byta den pokémonen mot den" och bla bla. Jag visste inte ens att man kunde, om man nu kan byta över huvudtaget. HUR GÖR MAN? Hur byter man pokémon/saker ? Fråga 2: Och nu står jag här vid Route 210 och det står 4 Psyduck ivägen :o Hur kommer jag förbi? Redigerat 30 September 2007 av MrsHeroine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Strunta i de, fortsätt bara. Du får medicinen i nästa stad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrsHeroine Skrivet 29 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 (redigerat) Strunta i de, fortsätt bara. Du får medicinen i nästa stad. Jag hittar den inte? :/ Vart får man den? I Veilstone City? Redigerat 29 September 2007 av MrsHeroine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Jag minns inte helt klart, men jag tror att det är veilstone. Du kommer träffa den där blondinen igen som kmr ge dej medicinen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 hon ger dig den vid sjön vid veilstone city ,valor lakefront men du måste klara pastoria gymmet först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag har sett massa som säger "Ska vi byta den pokémonen mot den" och bla bla. Jag visste inte ens att man kunde, om man nu kan byta över huvudtaget. HUR GÖR MAN? Hur byter man pokémon/saker ? Och nu står jag här vid Route 210 och det står 4 Psyduck ivägen :o Hur kommer jag förbi? Förvirrande, jag fattar inte vad du menar, du går från en sak till den andra, förtydliga dig lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrsHeroine Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Jag har sett massa som säger "Ska vi byta den pokémonen mot den" och bla bla. Jag visste inte ens att man kunde, om man nu kan byta över huvudtaget. HUR GÖR MAN? Hur byter man pokémon/saker ? Och nu står jag här vid Route 210 och det står 4 Psyduck ivägen :o Hur kommer jag förbi? Förvirrande, jag fattar inte vad du menar, du går från en sak till den andra, förtydliga dig lite. Haha, förlåt mig. Jag skrev dom frågorna vid två olika tillfällen och det bara dök upp i huvudet på mig när jag spelade, jag kanske skulle skrivit Fråga 1 & 2 :) PS: Jag har klarat Pastoria gymet men hittar inte den dumma blondinen :( Redigerat 30 September 2007 av MrsHeroine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 1. Man kan byta pokemon över internet om man har trådlöst internet. 2. Klara pastoria gymmet och gå till den högra utgången av staden. På vägen till utgången kommer du se en Galactic gubbe. Prata med honon så springer han iväg. För följ honom och upprepa proceduren ett par gånger. Sedan när du gått tillräckligt långt så träffar du på blondinen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 hon heter väll chyntia :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrsHeroine Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 hon heter väll chyntia :huh: Japp tack för hjälpen, hittade henne :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg