mibö Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 okej, jag har börjat med en egen version av emerald. jag anvender advance map änsålenge men kommer även att använda andra program det kommer att finnas massor av secrets och annat, även i littleroot town, där man börjar! man kommer att kunna fånga alla legenderna, men dom är inte med i storyn, du måste göra nåt speciellt. på kartan är jag färdig med littleroot och petalburg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 får vi också vara med och bestema Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 gärna ;) , men då måste ni också hjälpa till lite med tex bilder min msn e [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) hej jag heter alex. jag tycker att det ska vara tio gym så får dom som spelar platin nogot att bita i :lol: EDIT:brorsan är inne på min.. :P Redigerat 30 September 2007 av poke_flikka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 nej 8 gymm som vanligt och med man har klarat ligan så kan man möta om gymmen fast dom är bätre jag tycker rivalen ska heta tyson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 näh rivalen kan man namnge själv och när jag gör det på emerald så blir sagan ungefär så som i emerald, fast jag har aldrig klarat hela emerald :P ändast till ligan, så ni får hjälpa med storyn :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 sorry för dp men jag fick nåt problem med min emulator, no$gba... det vill int öppna min fil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 ska vi skriva storyn som det är i dp det kommer ta långt tid ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 hmmm... jag märkte när jag tästage andra program att det är bättre att använda fire red som bas, så jag började om... håller nu på med pewter city (har alltså gjort pallet och viridian). det kommer att bli en öken stad, pewter alltså och ni får gärna hjälpa till med namnet, för platinum passar inte bra... tänke att kaske thunder yellow, eller flash yellow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 jag skrev ju massa förslag på pokemon namn var tog dom vägen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Man kan ju möta alla legendariska i Littleroot. Men det är efter man har klarat ett antal gym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 va möta alla i littlerot det är lite konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg