Apakalsong Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 planerar du med att ha lite nya pokémon? annars har jag ett förslag...typ mighthyenas(stavning?)utveckling tänkte den kanske skulle heta darkhyena eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 hur långt har du kommit på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) pallet, viridian, pewter klar. alla gymmar klara utom viridian, försöker följa storyn ;) så alltså inget konstigt! utom såklart endel secrets :P och jag skall inte ha egna påhittade pokemon, bara kanto-johto-hoenn man kan alltså hitta tex treeckon eller chicoritan i kanto där mitt spel utspelar sig i Redigerat 2 Oktober 2007 av mibö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 å coolt kan man fånga börjar pokemon,, och kommer det demos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 (redigerat) vet inte än om demos... lyckades förstöra starter valet och ja... började om... men det här projectet kommer nog att räcka än tid efter mappar är klara måste också storyn ändras... och intron måste ändras, men jag har ingen aning hur... Redigerat 4 Oktober 2007 av mibö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 förlåt för dp men jag vill säga ännu att det här blir inget jag får inte det och funka så LÅS DEN HÄR TRÅDEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg