Halo3player Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Banan cortana tyckte jag var svårare på heroic än på legendary på nåt konstigt vis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Halo 3 är ett ganska lätt spel. Ungefär som tvåan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 cortana är ju f*n svårare på normal än på legendary för på normal är det skitmånga såna där små jevlar på väggarna som skjuter. Förresten gillar jag cortana banan lite för man har en fullpumpad shotgun med masterchief och energy sword med covenanterna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag har spelat och klarat ut både 1:an och 2:an. Men vad händer i 3:an? För jag tänker inte köpa det. Men vad händer?? Får man se masterchief utan hjälm??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag har spelat och klarat ut både 1:an och 2:an. Men vad händer i 3:an? För jag tänker inte köpa det. Men vad händer?? Får man se masterchief utan hjälm??? nej man får inte se han utan hjälm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag har märkt att ni babblar på om The Ark det här och The Ark det där, men glömmer ni inte The Covenant nu? Den är ju för f*n något av det mest episka som skapats inom FPS, och spel i största allmänhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag har märkt att ni babblar på om The Ark det här och The Ark det där, men glömmer ni inte The Covenant nu? Den är ju för f*n något av det mest episka som skapats inom FPS, och spel i största allmänhet. The covenant är ju helt blää! nää allvarligt skoja bara den är väl rolig men inte lika som The Ark =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Två scarabs ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Banan cortana tyckte jag var svårare på heroic än på legendary på nåt konstigt vis. Haha, jag tycker exakt samma sak. Hade fetproblem med den första delen, men sedan flöt det på riktigt bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 jag och min kompis hade det inte så lätt på cortana (normal) men sen körde vi på legendary och det gick mycke lättare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Men i mitten av banan, när man ska skapa explosionen för att spränga den nya halon så är ju fienden dum i huvet och bara står och tittar på. Det är bara att assassinata dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Men i mitten av banan, när man ska skapa explosionen för att spränga den nya halon så är ju fienden dum i huvet och bara står och tittar på. Det är bara att assassinata dem. Snackar vi fortfarande om Cortana? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg