VanHooters Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 Som rubriken säger håller jag på med ett spel, men jag vill hjärna ha hjälp med pokémon (det ska vara helt nya) och karaktärer mm. Jag vill först och främst ha namn och sprites på starter pokémonarna. Alla som vill ha en kopia av spelet kommer att få en.
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Som rubriken säger håller jag på med ett spel, men jag vill hjärna ha hjälp med pokémon (det ska vara helt nya) och karaktärer mm. Jag vill först och främst ha namn och sprites på starter pokémonarna. Alla som vill ha en kopia av spelet kommer att få en. jag vill ha kopia vatten ,,, eld ,,, gräs loppitu ,,, foria ,,, grovara :D.... kanske lite dåliga men jag tycker dom var bra ska se om jag kan göra en pokemon Redigerat 30 September 2007 av onix8
VanHooters Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Skrivet 30 September 2007 Som rubriken säger håller jag på med ett spel, men jag vill hjärna ha hjälp med pokémon (det ska vara helt nya) och karaktärer mm. Jag vill först och främst ha namn och sprites på starter pokémonarna. Alla som vill ha en kopia av spelet kommer att få en. jag vill ha kopia vatten ,,, eld ,,, gräs loppitu ,,, foria ,,, grovara :D.... kanske lite dåliga men jag tycker dom var bra ska se om jag kan göra en pokemon Utveckla namnen lite.
VanHooters Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Skrivet 30 September 2007 Gör dom bättre. Foria är bra men gör om dem andra.
Gäst onix8 Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 ok valtria .. grafaro .. glazzeo.... glasio... tematia Gräs typ znoflo...gradovi....psylon... salotia och vatten B)
Rekommendera inlägg