oddy Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Är det bara jag som börjar se det roliga med alla privat servrar på fuska.se Det började med fgripens elelr nåns privat på wow (rsm och habbo var säkert före) och privatservrarna blev mer och mer hattade och nu så börjar man bojkotta snacket. Lite roligt är det att det har gått så långt. Varför gör ionte admin en ny regel eller ett sub-forum för private servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Ny regel? Varför? Passar det inte in i §1.3 eller §1.22? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Ny regel? Varför? Passar det inte in i §1.3 eller §1.22? Vet inte, men med en ny regel så blir det 100 % förbjudet här på fuska ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Det är ju det inte admin vill. Vissa har skickat ett meddelade till admin. Och det är ju lagligt och säga om sånt.. Men inte att äga. Så han vill knappast skapa en ny regel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 mitt syfte med tråden egentligen var att hur roligt dt har blivit när medlemmar på fuska startar upp kampanjer emot dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Håller med. Tycker att det är ganska störande när man går in i Habbo/Rs/WoW och det är: Kolla In Min Funserver -.-' Så snälla rensa iaf alla reklam om privatserver trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 (redigerat) Ja.exakt.har sagt till admin att låsa min server.men han har inte det.tror jag.har inte kollat. Kom igen!lås alla trådar som handlar om retro och private server. :o Föresten.Stava bättre oddy. ;) Redigerat 4 Oktober 2007 av GripenII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Ja.exakt.har sagt till admin att låsa min server.men han har inte det.tror jag.har inte kollat. Kom igen!lås alla trådar som handlar om retro och private server. :o Föresten.Stava bättre oddy. ;) Innan du klagar på Oddy så kan du ju kolla på din egna oläsbara text ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Ja.exakt.har sagt till admin att låsa min server.men han har inte det.tror jag.har inte kollat. Kom igen!lås alla trådar som handlar om retro och private server. :o Föresten.Stava bättre oddy. ;) Du är roten till alltihop :angry: Sen klagar man inte på någon annans stavning, speciellt när man skriver så som dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Ja.exakt.har sagt till admin att låsa min server.men han har inte det.tror jag.har inte kollat. Kom igen!lås alla trådar som handlar om retro och private server. :o Föresten.Stava bättre oddy. ;) Du är roten till alltihop :angry: Sen klagar man inte på någon annans stavning, speciellt när man skriver så som dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.