Sidney Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Har haft Halo 3 sen slutet av November men inte kört så mycket. É bara Sergeant. Vad e högsta graden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Har haft Halo 3 sen slutet av November men inte kört så mycket. É bara Sergeant. Vad e högsta graden? General. Man kan kolla alla ranker på sin Service Record på bungie.net. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Har haft Halo 3 sen slutet av November men inte kört så mycket. É bara Sergeant. Vad e högsta graden? General. Man kan kolla alla ranker på sin Service Record på bungie.net. OK, tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag är löjtnant snart grade 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Sergeant, grade 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Gunnary Sergeant. Snart Gunnary Sergeant, grade 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Gunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Gunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o Hehe, jag blev aldrig grade 3 utan löjtnant direkt efter grade 2 :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) Gunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o Hehe, jag blev aldrig grade 3 utan löjtnant direkt efter grade 2 :o OK, för på bungie.net så står det att man blir Gunnary Sergeant, grade 3 sen Gunnary Sergeant, grade 4 och sen löjtnad. HÄR Redigerat 11 Januari 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Gunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o Hehe, jag blev aldrig grade 3 utan löjtnant direkt efter grade 2 :o OK, för på bungie.net så står det att man blir Gunnary Sergeant, grade 3 sen Gunnary Sergeant, grade 4 och sen löjtnad. HÄR Ja, men inte om ens skill är hög nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) Jag kommer allvarligt inte över 47 i skill... :( Redigerat 16 Januari 2008 av Matski Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LINKEN000 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Är Captain grad 2 fast runt 20 i skill xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg