Warsong clan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag letar fusk till Midtown Madness 3 och fattar inte vad L och R är för några knappar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag letar fusk till Midtown Madness 3 och fattar inte vad L och R är för några knappar!! :) l och r är dom som sitter under handkontrollen .dom som du skjuter och kastar granater med i halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag letar fusk till Midtown Madness 3 och fattar inte vad L och R är för några knappar har du ett xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 R=den du gasar med på midtown madness3 L=den du bromsar med på......................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag letar fusk till Midtown Madness 3 och fattar inte vad L och R är för några knappar har du ett xbox ja jag har Xbox hurså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag letar fusk till Midtown Madness 3 och fattar inte vad L och R är för några knappar har du ett xbox Det är ganska uppenbart att han har ett Xbox om han har Midtown Madness 3 och skriver det på Xbox-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
budo_5 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 han menar att det e ganska uppenbart att veta vart L och R sitter så han menade väll har du ett x-box eftersom han inte visste:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 midtown madness suger! skaffa dig project gotham2 eller nfsu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg