Delorean Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 starta DSn och starta mario kart tryck på Records>Time trials tryck sen in koden. upp, ner, L, R ,Y ,A nu kommer en kod upp på figure 8 circuit för mig står det SBMZ ATN9 B3RN VZ5K (JAG HITTADE INTE DET HÄR) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 starta DSn och starta mario kart tryck på Records>Time trials tryck sen in koden. upp, ner, L, R ,Y ,A nu kommer en kod upp på figure 8 circuit för mig står det SBMZ ATN9 B3RN VZ5K (JAG HITTADE INTE DET HÄR) ...men och? vad har vi för användning av det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 2 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 starta DSn och starta mario kart tryck på Records>Time trials tryck sen in koden. upp, ner, L, R ,Y ,A nu kommer en kod upp på figure 8 circuit för mig står det SBMZ ATN9 B3RN VZ5K (JAG HITTADE INTE DET HÄR) ...men och? vad har vi för användning av det här? inget men det är coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 §1.11 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Men varför är det inte låst o_O? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 För att någon *host*Xade*host* glömde att låsa helt enkelt. Ur vägen, här skall låsas! *springer med en nyckel i högsta hugg* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg